piątek, 24 sierpnia 2012

The Brow Boutique, czyli korygujemy brwi

Dzisiaj chciałam wam pokazać miejsce
 do którego zdarza mi się chodzić od czasu do czasu.
Raz w miesiącu wystarcza.
Albo i rzadziej, z zależności od potrzeb.
Mówię tutaj o korekcie brwi. 
Nie chodzę tam zbyt często, bo po prostu szkoda mi pieniędzy,
ale jak już się udaję to wybieram opcję korekta + farbowanie.
Tym razem bardzo się dla was poświęciłam,
bo zapuszczałam swoje brwi przez ponad 3 tygodnie,
aby móc pokazać wam różnicę.
Dziewczyny tam pracujące wykorzystują kilka technik.
Woskowanie, pęseta i nitka (muszę poszukać, jak to się profesjonalnie nazywa).
Z reguły używają wszystkich trzech na raz.
Lubię tam chodzić, bo między innymi znajduje się przy moim miejscu pracy 
i w ciągu 20 minut mam problem z głowy.
I pustkę w portfelu ;)
Dla osób mieszkających w okolicach Dublina, bardzo polecam.
The Brow Boutique mieści się w centrum miasta,
w Jervis Shopping Centre na 3 piętrze.


Today I wanted to show you the place
  where I go from time to time.
Once a month is enough.
Or less, depending on the needs.
I'm talking here about correct eyebrows.
I don't go there very often, because I just feel sorry for the money,
but once I go I choose the option correction + coloring.
This time it was very devoted to you,
I ventured my eyebrows for over 3 weeks,
to be able to show you the difference.
Girls working there using several techniques.
Waxing, tweezers and thread (I have to look for a professional name of that).
In general, use of all three at once.
I like to go there, because among other things is at my place of work
and within 20 minutes I have a problem off my head.
And the emptiness in my wallet ;)
For those who living in the Dublin area, I highly recommend.
The Brow Boutique is located in the city center,
in the Jervis Shopping Centre on the 3rd floor.









PRZED
BEFORE


PO
AFTER


Zdjęcia zostały wykonane na oczyszczonej skórze,
bez makijażu.

The pictures were taken on the skin purified,
without makeup.

5 komentarzy:

  1. Wyraźnie widać zwłaszcza efekt farbowania :)
    OD razu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio, jak mi farbowała, dała mi ciemny brąz, który wyglądał prawie jak czarny. Tym razem robiła jasnym brązem i efekt podoba mi się o wiele bardziej.

      Usuń
  2. roznica jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń