czwartek, 25 sierpnia 2011

KitchenAid - Stand Mixer

Poniżej prezentuję, najbardziej pożądany przeze mnie 
przedmiot do kuchni.
Wielofunkcyjny mikser firmy KitchenAid.
Przepiękny design oraz fakt, iż można go zmienić
np. w młynek do kawy bądź maszynkę do robienia kiełbasek
sprawił, iż będzie pierwszą pozycją na mojej liście "do kupienia".
Poza tym, można wybierać w kilkudziesięciu kolorach.
Zainteresowanych zapraszam na oficjalną stronę firmy, która poza mikserami
oferuje mnóstwo innych urządzeń kuchennych.

Following piece is the most desired by me
object to the kitchen.
Multi-function mixer from KitchenAid.
The beautiful design and the fact that you can change it
for example in coffee grinder or food processor to make sausages
made it the first item on my list "to buy".
Besides, you can choose from a dozens of colors.
If anyone is interested you can check on company's websitewhich offers a lot of other

 kitchen devices.



Tradycyjnie już, zacznę od mojego ulubionego koloru.
Jednak z powodów oczywistych, koloru tego w mojej kuchni 
posiadać nie będę.

TraditionallyI'll start with my favorite color.
However, for obvious reasons, I will not have this color in my kitchen.















































Wersja dla mojego męża :)
Version for my husband :)




1 komentarz: