sobota, 29 października 2011

Saturday in Boots

Okazało się, że przez mój projekt Denko,
mam milion odżywek do włosów i... ani jednego szamponu.
Czyli nareszcie mam oficjalny powód,
żeby wybrać się do Bootsa.

It turned out, because of my project Denko,
I have one million hair conditioners and... not a single shampoo.
So finally I have an official reason,
to go to Boots.


Przy okazji, ten szampon polecam wszystkim osobom
z przetłuszczającymi się włosami u nasady głowy
i suchymi końcówkami.
Rewelacja.
Jak dla mnie ten szampon okazał się najlepszy,
na tego rodzaju problem.


By the way, I highly recommend this shampoo to all people
with greasy scalp and dry ends.
I love it.
For me, that shampoo is the best,
for this type of problem.



Nie mogłam się powstrzymać,
kiedy okazało się, że mają tą szminkę w oryginalnej wersji...

I couldn't stop,
when it became clear that they have the lipstick in the original version...

A te lakiery wybrałam,
 bo postanowiłam "zaszaleć" z paznokciami.

And I chose these paints,
  because I decided to "go crazy" with nails.



Życzę wszystkim udanego Halloween.
Happy Halloween.
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz