czwartek, 22 września 2011

Nigella Lawson project

Gotowanie jest dla mnie przyjemnością i lubię to robić.
Jeśli mam czas.
A jeśli go nie mam, zamienia się w obowiązek. Być może nie przykry, 
ale staje się czymś co trzeba zrobić.
Staram się więc unikać takiego podejścia i gotować wtedy, kiedy czasu mam pod dostatkiem... :)
Pod wpływem inspiracji, postanowiłam sobie,
że spróbuję przygotować wszystkie przepisy z 2 książek Nigelli, które posiadam.
Gdzie słowem klucz jest słowo "spróbuję",
bo co mi z tego projektu wyjdzie, tego nie wiem...
Ale rezultaty będę zamieszczać na bieżąco.

Tytuły: "Nigella gryzie"
"Nigella ekspresowo"

Cooking is a pleasure for me and I like to do it.
If I have time.
And if you don't have itturns into an obligation. Maybe not annoying obligation,
but it becomes something that needs to be done.
So I try to avoid this approach and to cook when I have plenty of time... :)
Under the influence of inspiration, I decided to myself,
I will try to prepare all the recipes from 2 Nigella books that I have.
Where the key word is word "try",
because what it come out with this projectI don't know...
But I'll post the results anyway.

"Nigella Bites"
"Nigella Express"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz