wtorek, 6 września 2011

Bourjois Anti-Choc No Chips nail polish - review

Firmę Bourjois znam już bardzo długo, używałam i ciągle używam ich produktów,
ale jakoś nigdy nie miałam okazji do użycia ich lakieru do paznokci. 
Postanowiłam spróbować. Wybrałam 2 kolory z ich najnowszej kolekcji.
I niestety się zawiodłam.
Jakość nie jest rewelacyjna. Dawałam im szansę kilka razy, 
ale nic się nie zmieniło.
Aby uzyskać głębię koloru, muszę lakierem pokryć paznokcie co najmniej trzy razy.
Bardzo szybko się ściera i łatwo odpryskuje.
Wydaje mi się, że nie prędko użyję lakierów tej firmy...

 I know Bourjois very longI used and still use their products,
but somehow I never had occasion to use their nail polish.
I decided to try it. I chose two colors of their latest collection.
And unfortunately I'm disappointed.
The quality is not excellent. I gave them a chance a few times
but nothing has changed.
To get the color depth, I have to paint my nails at least three times.
Very quickly rubs off and splintering.
It seems to me that I wont buy nail polish from this company very soon...

17


13 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz