wtorek, 1 maja 2012

Shopping shopping shopping

Z milion lat nie byłam już na kosmetycznych zakupach
i tak jakoś mnie wzięło na weekend, żeby się wybrać.
W związku z tym, postanowiłam się z Wami podzielić swoimi zdobyczami.
Za najważniejsze uważam te pędzelki,
firma Real Techniques.
Szykowałam się na nie już jakiś czas temu, 
ale zawsze było mi nie po drodze, żeby zamówić je przez internet.
A tutaj wchodzę do Bootsa, patrzę i są.
Nie mogłam przepuścić takiej okazji.
Wybrałam dwa na początek.
Przede wszystkim do podkładu, bo chcę mieć 7 w komplecie, na każdy dzień tygodnia,
a drugi do cieni. 
Zobaczymy jak się będą sprawować.


 I wasn't on  the cosmetic shopping a milion years
and somehow I took the weekend to do it.
Therefore, I decided to share with you what I bought.
The most important thing for me are these brushes,
from Real Techniques.
I wanted to buy it for a long time,
but I wasn't always ready to order them online.
Then I go to Boots, I look and they are here.
I couldn't pass this opportunity.
I chose two for starters.
First of all, the foundation brush, because I want to have 7 in the set
for each day of the week
and one eye shadows brush.
We'll see how they will work.



Następny w kolejce jest podkład.
1 2 3 Perfect firmy Bourjois, nr 53, kolor Light Beige.
Ostatnio testuję te z "niższej" półki, 
bo stwierdziłam, że nie można cały czas kupować najlepszych,
tylko trzeba poszerzać swoją wiedzę i mieć coś do porównania.

Next is the foundation.
1 2 3  Perfect from Bourjois, No. 53, color Light Beige.
Recently I test these from the 'lower' shelf,
because I found that you can't always buy the best,
you need to expand your knowledge and have something to compare.



Nowy lakier do paznokci
firmy Rimmel,
nr 430 - Coralicious.

New nail varnish
from Rimmel,
No. 430 - Coralicious.


Kolejną rzeczą jest korektor w kolorze zielonym.
Niestety, moja cera posiada kilka czerwonych niedoskonałości,
które chciałabym ukryć.
I tutaj interesująca informacja.
Natural Collection to jedyna firma, z tego przedziału cenowego,
która posiada w swoim asortymencie taki korektor.
Ku mojemu zdziwieniu, ani Rimmel, L'Oreal czy Bourjois tego nie produkuje.

Another thing is green concealer.
Unfortunately, my skin has a few red imperfections,
I would like to hide.
And here the interesting information.
Natural Collection is the only company, this price range,
which has it in the offer.
To my surprise, neither Rimmel, L'Oreal and Bourjois don't produce green concealer.


A teraz czas na kosmetyki do pielęgnacji włosów.
Niestety moje włosy są ostatnio w opłakanym stanie
i w dalszym ciągu próbuję znaleźć odżywkę/maseczkę cud.
Trzeba też przyznać, że nie mam ułatwionego zadania,
ponieważ włosy blond, szczególnie rozjaśniane są wyjątkowo trudne w pielęgnacji.
A moje zdecydowanie.
Na tą odżywkę polowałam jakiś czas, ale w związku z tym, 
że mogę ją dostać tylko w TMaxx i zawsze było mi nie po drodze,
udało mi się ją kupić dopiero teraz.
Zapach ma obłędny,
czy takie samo właściwości...
O tym się niedługo przekonam.


Now the hair care products.
Unfortunately, my hair is a mess recently
and I'm still trying to find a miracle conditioner/mask.
I must also admit that I don't have the easy task,
because blond hair, especially bleached are extremely difficult to maintain.
And mine especially.
hunted this conditioner for some time
but I can get it only in TMaxx and I wasn't always on the way,
 so I managed to buy it just now.
Smell is fantastic,
hopefully works the same way...
I will find out very soon.


Następnie kolekcja z L'Oreal Professionnel.
Z reguły nie kupuję na co dzień tych produktów,
ponieważ cena nie należy do najmniejszych, 
ale tym razem zdecydowałam się z dwóch powodów.
Po pierwsze, była obniżka o 20%,
a po drugie przez wzgląd na opłakaną kondycję moich włosów.
Oby było warto...

Then the collection from L'Oreal Professionnel.
I'm not buying those products every day,
because the price is not the cheapest one,
but this time I decided to go for it for two reasons.
First, price was reducing by 20%,
and secondly, for the sake of the terrible condition of my hair.
Hope it's worth it...


Kolejna pozycja na mojej długaśnej liście 
to tym razem prezent.
Kosmetyki z firmy, którą bardzo lubię.
Powiem tylko tyle, że zapachy są fantastyczne.

Another item on my very long list
 it is a gift this time.
Cosmetics from a company I really like.
I'll just say that scents are fantastic.


I na sam koniec, mały drobiazg, 
który przyznaję, kupiłam tylko i wyłącznie ze względu na opakowanie...
A cóż to takiego?
Pudełko czekoladek.

And at the end, a little something,
which I admit, I bought only because of the pack...
And what is that?
A box of chocolates.


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :) Muszę zajrzeć do Bootsa po pędzelki. Napisz z czasem jak się sprawuje podkład :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, jestem bardzo zadowolona, przynajmniej po paru dniach :)

      Usuń
  2. That box of chocolates look stunning! It reminds me of the Benefit packaging.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually you right :) I have not thought about it...

      Usuń
  3. tez tak mam z pedzlami do podkladu ze mam ich wystarczajaca ilosc na kazdy dzien tylkko ze ostatnio nie moge sie odczepic od hakuro h51 jest genialny mam Macowskie pedzle i z roznych innych firm RealTechniwques etc ale hakuroh51 jest geniuszem mam rowniez inne z tej firmy do podkladu ale zaden nie porwal mego serca tak jak ten:)

    Mam TBS PASSION FRUIT maselko i zapach jest obledny:) zapraszam do siebie w wolnej chwili:_)

    OdpowiedzUsuń