środa, 16 listopada 2011

Edinburgh, Scotland

Do Szkocji wybraliśmy się na dosyć krótki odpoczynek,
bo tylko na 2 dni.
Edynburg jest bardzo pięknym miastem, 
aczkolwiek muszę przyznać, 
że czułam się tam, jak u siebie, czyli w Dublinie.
Najbardziej oczywiście spodobał mi się zamek, 
na którym spędziliśmy prawie cały dzień.


We went to Scotland for a short break,
only 2 days.
Edinburgh is a very beautiful city,
although I must admit,
I felt instantly at home, like in Dublin.
Most, of course, I liked the castle,
where we spent almost all day.








Szybki strój dnia
Quick OOTD

Sweater - H&M
Snood - Penneys
Denim - Wrangleys
Shoes - Convers
Bag - River Island



"Hogwarth"








Jedną z kolejnych atrakcji,
był dla mnie sklep Anthropologie
Po raz pierwszy usłyszałam o nim
na kursie z Visual Merchandasing
i wiem, że jeśli ktokolwiek miał styczność z tym tematem,
ten sklep jest podawany jako jeden z pierwszych przykładów,
jak należy to robić.
Jest to sieć amerykańskich sklepów, 
które jak widać mają swoje siedziby nie tylko w Stanach, ale także w Europie.
Poza tym, co było dla mnie dość dużą ciekawostką,
należy on do Urban Outfitters.
Moje wrażenia?
Jestem zakochana po uszy.
Sposób w jaki dopracowują każdy szczegół dekoracyjny,
sprawia, iż chciałabym pracować u nich za darmo, tylko po to, 
żeby nauczyć się tego, co oni potrafią.
I może niekoniecznie ich ciuchy to mój styl,
ale już rzeczy do domu, jak najbardziej.



One of the next attraction,
was for me to shop Anthropologie
I first heard about it
on the course of the Visual Merchandasing
and I know that if anyone had contact with this subject,
this shop is listed as one of the first examples,
how to do it properly.
It is a chain of U.S. stores,
which apparently are located not only in the U.S., but also in Europe.
Besides, what was for me a rather large curiosity,
it belongs to Urban Outfitters.
My impressions?
I'm in love with this store.
The way they refine every detail of the decorations,
makes me want to work with them for free, 

just to learn what they know.




















 Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wykorzystują do dekoracji,
 rzeczy codziennego użytku.
 Od swojej nauczycielki na kursie usłyszałam, 
że do udekorowania jednego okna wystawowego, 
użyli pocięte plastikowe butelki po mleku, tworząc rzeźbę.
 I nikt, dopóki nie podszedł bardzo blisko,
nie wiedział, że to właśnie butelki.



Best of all is that, they use to decorate, everyday using things.
  From my teacher on the course I heard
that to decorate one window,
they used a cut plastic milk bottlescreating a sculpture.

 And no oneuntil came very close,
did not know that it was the bottle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz