piątek, 23 listopada 2012

MAC Devine Desire, czyli świąteczny zestaw

Moja sąsiadka wybrała się na krótką wycieczkę do Nowego Yorku
i zapytała, czy czegoś bym nie chciała...
Hmm...
Oczywiście, że tak!
Poprosiłam ją o świąteczny zestaw z Mac'a.
Te kokardki wpadły mi w oko, jak tylko zobaczyłam je po raz pierwszy.
Opakowanie jest prześliczne, 
jeszcze nie wiem do czego go użyję,
jedynym minusem jest materiał,
z jakiego jest wykonane.
Kompletnie niepraktyczne i niestety będzie się szybko brudziło.
Kolory bardzo mi się spodobały,
bo nie widziałam ich wcześniej.
Już nie mogę się doczekać, kiedy użyję tych kosmetyków...


My neighbor went on a short trip to New York
and she asked me do I want something from there...
Hmm...
Of course I do!
I asked her for a Mac holiday set.
These bows fell into my eye as soon as I saw them for the first time.
The packaging is beautiful,
I don't know for what I'll use it,
the only downside is the material
from which it is made.
Completely impractical and unfortunately, will be dirty very quickly.
I really liked the colors,
I haven't seen them before.
I can't wait to use these cosmetics...








Poprosiłam także o legendarny pędzelek 217.
Tak, wiem, aż wstyd się przyznawać, 
że jeszcze go nie mam w swojej kolekcji,
w końcu to podstawa.
Ale nigdy nie jest za późno, prawda? :)

I asked also for the legendary brush 217.
Yes, I know, it's shame to admit
that I don't have in my collection yet,
at the end it's the base of every make up person.
But it's never too late, right? :)




20 komentarzy:

  1. Love tre packaging, so cute!! Great colours too. X

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory piękne, nie zaprzeczę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie również :)

      Usuń
    2. Właściwie to najpierw "poleciałam" na to opakowanie, a dopiero potem na zawartość... ;)

      Usuń
  3. słodkie te kokardki:) kosmetyków również zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardki mają coś takiego w sobie, że bez względu na wiek, kuszą każdą z nas...

      Usuń
  4. jest ze mną coś nie tak MAC w ogóle na mnie nie działa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw cudowny ale niestety materiał bardzo szybko się brudzi więc nie jest do końca praktyczne te opakowanie. Myślę, że Tobie lepiej wyjdzie dbanie o pudełeczko niż mi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mało praktyczne to opakowanie, więc doszłam do wniosku, że będzie tylko leżało i pachniało... ;)

      Usuń
  6. świetne kosmetyki:) maluszek rośnie i cały czas jest radosny:) zdjęcia robi mi mąż jak wychodzimy gdzieś w weekend albo przyjaciółka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudooooo... *.* ... da sie potem wyjac ten plastik, w ktorym sa ulozone produkty i uzwac to jako np. kosmetyczke ?? ... kurcze, w ogole nie zwrocilam uwagi na te zestawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie da się tego wyjąć... Niestety. Próbowałam, ale nie wyszło. Spróbuję jeszcze raz się temu przyjrzeć. Taka firma, to powinni pomyśleć i zadbać o to, że kobiety lubią wykorzystywać do czegoś takie ładne opakowania...

      Usuń
  8. Piękny zestaw. Ja skusiłam się na ten w kosmetyczce (szminka, błyszczyk i konturówka).
    A 217 to pędzel ideał. Na początku uznawałam, że zbędny a teraz mam dwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja też się nie zawiodę na tym pędzelku... Jakby nie było, na kultowy produkt trzeba sobie zasłużyć ;)

      Usuń
  9. wooow jestem pod wrazeniem tych kosmetykow ;D wszytsko wyglada tak pieknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak ci sie sprawdza ten zestawik? jako jedyny mi wpadl w oko niestety na stoiskach go nie ma :( moze to i lepiej dla mojego portfela bo cena z lekka przesadzona, zwlaszcza ze zazwyczaj pedzle zestawowe sa gorszej jakosci....
    Pozdrawiam:~)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz popatrz kto tu w końcu wrócił ;) A już się obawiałam, że przepadłaś na wieki... :)

      Zestawu jeszcze nie udało mi się przetestować, bo jestem teraz cały czas w domu, a wiesz jak to jest z malowaniem po domu, nie chce się. A cena, masz rację, jest przesadzona. Ale tak bardzo mi się ten zestaw spodobał... Najbardziej z całej kolekcji. Poza tym, moim zdaniem większość markowych rzeczy ma wygórowane ceny. Tak to już niestety jest skonstruowane.

      Usuń