niedziela, 26 sierpnia 2012

Black or pink, czyli którą wybrać

Przeglądając ostatnio swoje konto na Amazonie, 
zawędrowałam do Wish List
i odkryłam dawno zapisane rzeczy.
Jedną z nich jest organizer na kosmetyki, bądź inne drobne rzeczy.
Mam już jeden w kolorze czarnym,
w odrobinę bardziej nowoczesnym stylu. 
Podejrzewam, że niedługo pojawi się w jakimś poście,
szczególnie biorąc pod uwagę, 
iż muszę zrobić porządek ze swoimi lakierami do paznokci.
A właśnie tam je trzymam.
No i tak sobie patrzyłam na ten w internetowym okienku 
i się zastanawiam...


Browsing recently an account on Amazon,
ventured to Wish List,
I discovered saved thing a long time ago.
One of them is the organizer for cosmetics or other small items.
I already have one in black,
in a slightly more modern style.
I suspect that soon will be in a post,
especially because
I had to make a little bit of tiding with my nail varnish.
And I just keep them in there.
Well, I've been looking at this in the online window
and I wonder...





Czarna czy różowa...?

Black or pink...?




Fraulein 38 
to firma posiadająca w swojej ofercie także komplety pędzli.
Na przykład takich :)
Nie są drogie i pewnie jakość równa się cenie,
ale myślę, że dla kogoś kto potrzebuje ich powiedzmy do praktyki,
będą idealne.


Fraulein 38
is a company with sets of brushes in the offer also.
For example, such like this one :)
They are not expensive and certainly the quality is equal to the price,
but I think for someone who wants to practice,
will be perfect.



12 komentarzy:

  1. czarna, bardziej uniwersalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te "pudełko" Ja bym wybrała czarne, a pędzle są ślicznie zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wpadły w oko, zastanawiam się tylko, co z jakością przy użytkowaniu...

      Usuń
  3. Rozowa. I pedzle wygladaja calkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłyby dobre np, na jakiś kurs makijażu albo dla praktykującej makijażystki :)Przy założeniu, że tylko ładnie wyglądają ;)

      Usuń
  4. Muszę kupić sobie jakiś kuferek na kosmetyki, powtarzam to od roku, ale zawsze szkoda mi pieniędzy, a kosmetyki rozrzucone po całym pokoju. Jeśli chodzi o organizer na kosmetyki to ja wybrałabym różowy:) Czarny wygląda jak zwykła torebka.

    Przy okazji zapraszam Cię do siebie na konkurs, w którym do wygrania zestaw odzywek i lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooooow te pedzle sa boooskie ! a ich futeraly po prostu marzeenie :))) musze je miec koniecznie !!!!!

    OdpowiedzUsuń