sobota, 12 kwietnia 2014

Stationary - my small addiction...

Każdy kto mnie zna, wie, 
że od niepamiętnych czasów mam fioła 
na punkcie rzeczy biurowych, tych fajniejszych i tych bardziej kolorowych.
Jestem gadżeciarą, więc to by się zgadzało ;)
W każdym razie uważam, że akurat taka mała obsesja nie jest szkodliwa,
więc spokojnie sobie z nią żyję.
To tak słowem wstępu.
Jednym z moich prezentów urodzinowych
jest ten przeuroczy komplet.
Firmę znają pewnie wszyscy, a ja aż do tej pory nie wiedziałam, 
że mają coś takiego w swojej ofercie.
Fajna sprawa i sprawia, że pisanie staje się od razu o niebo przyjemniejsze ;)


Anyone who knows me, knows 
that I'm quite crazy about stationery.
These cool and those more colourful than standard ones. 
I'm gadget person so it would fit ;) 
Anyway, I think that this little obsession is not harmful, 
so I calmly live with it. 
It's word of introduction. 
One of my birthday gifts 
is this amazing set. 
This company probably knows everyone, and I until now I didn't know 
that they have something like that to offer. 
It's a cool thing and makes writing immediately a whole lot nicer ;)






4 komentarze: