czwartek, 7 lipca 2011

Colorful wedding dresses PINK

Podążając za swoją inspiracją sukniami ślubnymi, 
wpadłam na pomysł, aby przedstawić je w zupełnie inny, nietypowy sposób.
Ponieważ jestem typową tradycjonalistką, podobają mi się tylko suknie 
w kolorze białym bądź kremowym.
Ale gdyby tak na kolorowo...?
Oto wyniki moich poszukiwań.

Following my wedding dresses inspiration,
I had the idea to present them in a different, unique way.
Because I am a typical traditional person, I like only dresses
in white or ivory.
But what if in color ...?
Here are the results of my search.


Oczywiście nie byłabym sobą, nie zaczynając od różowego :)

Of course I would not be myself,  if I wouldn't start with pink  :)






















SHOES



















3 komentarze:

  1. Witam! Mam pytanie. Czy wie Pani może jakiej firmy/ projektanta jest sukienka z siódmego zdjęcia? Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również witam :) Model nazywa się Zenobia ZN310, możesz go znaleźć na stronie http://www.modelnovias.com/model-en/index.html wejdź w Collection, potem w Bridal i jak przewiniesz w dół, zobaczysz sukienkę, której szukasz. Miłego oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za tak dokładną odpowiedź. :) Przyznam szczerze, że oprócz tej różowej jest jeszcze kilka ciekawych modeli. :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń